/ 20:26

Lite sent inlägg då .. Men det gör inget va ? , Ja vaknade klockan nio-tio idag ? gick upp och åt frukost sen satt jag mig vid datan och har suttit här nästan hela dagen .. Klockan fyra började titta på den nya halloween ! men stängde av efter halva filmen för det var mörkt ute ensam hemma och så ! Men klockan fem kom mamma hem och då frågade hon om jag ville med henne till jobbet imorgon och såklart jag vill ! Men måste gå upp halv sju ! Lite tidigt dåra för mig som brukar vakna ett/två .. Mamma fyller På nyår så hon ska ha ''fest'' imorgon så då måste jag vara hemma fast nathalie ska sova här så jag tror hon ska vara med .. Men ja tror jag skriver imorgon på kvällen/eftermiddagen, Men nu tror jag att jag ska göra ne design till en tjej .. Jaja PUSS

Dagens ''mys'' outfit dåra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0