Förlåt för dålig uppdatering

Hejsan blogg . Har varit ski dålig med uppdatering , Jaja jag sov hos Nathalie igår. Va lite med Joel , vi hade kul .. Och idag vaknade vi klockan tio vi började gixa oss drog oss till södervik och på bussen träffa vi elin . Ja vi skulle hälsa på asya i södervik hon va med niklas Albin och nån Victor , ja efter det drog vi till vittra oc jälsanpå någon natta sen gick vi och åt i centrum sen började vi dra oss hemmot , ja då kom Joel till oss , vi skulle va med victor också men som vanligt dissar han , men Joel kom ;) ja vi hade typ tråkigt sen tog vi bussen till smedby då gick Joel hem då gick vi till benne och Linus , ja vi va med dom ett par minuter ? Sen gick vi till nattus för hon skulle äta sen till mig , efter det gick vi till nattas pappas jobb därr hade vi typ roligt ni får videosar på söndag , ja ku ligger jag och lyssnar på Justin bieber ( som vanligt ) ja ska försöka sova nu så hörs vi imorn .. Jag är kär , han vet vem han är ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0