hemma nu ..

chacha .. Jag & Natta kom nyss in , vi va med Chrisse Adde & joel och nån fredrik .. Vi hade typ roligt , fast den där fredrik va helt galen , ja vi vaknade halv tolv imorse vi åt frukost sen var vi klara två på dagen :) ja efter det gick vi ut med joel tror jag .. Ja vi typ gjorde inget eller natta&joel sprang väl runt tillsammans och typ hållde på , Fan vet jag ! .. Ja sen klockan 8 mötte vi chrisse & adde & fredrik , vi gick neråt mot dom rosa husen dom gjorde något , & jag och natta hade väl kul ( du vet va jag menar :) ) haha .. ja i allafall den tiden vi va vare väl bara lungt & så , Typ halv tolv gick Chrisse och Fredrik , adde gick lite tidigare . Så efter det va jag joel & natta , Ja dom sprang väl runt och så .. Sen klockan nu kom vi typ in ! jaja hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0