Lycka till i södervik Benne ! :)

Haha , Benne i min klass ska ju till södervik på tisdag , jag säger bara lycka till ! :) , jaja jag&natta vaknade ett idag vi gick ner och åt frukost sen titta vi på zombieland , Klockan tre gick vi ut träffade Joel&Hans kompis , det var lite jobbigt då ra .. Tänker inte skriva i bloggen varför , klockan sju gick vi till natta för hon skulle äta efter det gick j och hans kompis , då gick jag & natta till mig för jag skulle äta , efter det gick vi till adde & Han fyllde år , GRATTIS ANDREAS  :'D ja när vi hade hämtat han gick vi till chrisse , Han kom ut så vi gick typ runt & så , Ja klockan halv nio gick alla hem , Ja har nyss duschat& städat rummet , men ska börja fica med ipoden nu ,
Tack för den här underbara helgen . Jag fick dela den med dom bästa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0