/ Med bästavän

Hejsan blog .. Sitter här med nathalie eller hon står ;) ja vi ska snart titta på halloween , Ja började med att mamma väckte mig halv sju så åkte vi till hennes jobb och där va samir riktigt kul att träffa han verkligen .. Ja vi var dä till tre sen så Gav jag fyrtiokronor till en hemlös det är så jävöa sånd om dom .. Tänk dig själv att sitta i tunnelbanan/ute i snön på vintern ? .. Jaja när jag kom till station åke jag till grimsta , Sen kom vi till mig så hade mamma sin ''fest'' Ja min släkt kom så vi typ åt och sånt .. Sen kom Chrisse&Adde så vi gick ut med dom , Roligt ? Ja vi var med dom typ en timme sen gick vi in och titta lite på film sen gick vi ut igen sen när vi var på väg in var det två killar som vissla åt oss vi ba ; A okej ? :) Men nu ska vi poppa popcorn ,byebye P.S natta gillar gubbmusik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0