så ..

jag pallade inte se klar på hela filmen ! .. Ja idag vaknade jag åtta sen skulle jag gå till esmeralda men hon va sjuk så jag gick till bussen ensam , ja när jag kom till skolan så fick vi  typ välja vad vi ville göra heöa dagen .. Fast jag var ju i köket så det var nice , Efter skolan åkte jag till nathalie .. först duschade hon sen typ gick vi ut och va med chrisse & Adde . Sen gick vi in till natta , Dom tog sönder grisen ! han var ju liksom min bästavän '/ sen gick jag chrisse&adde från grimsta , och då sa jag till chrisse jag har typ aldrig i hela mitt liv blivit mulad , det första han gör är & mula mig ! ''/ stackars mig , ja kom hem typ nio ? då hade vi gäster fast dm gick typ direkt jag kom för dom skulle hem , Ja och typ nu trodde jag att jag skulle titta på house of wax ! men nej så blev det inte .. Menmen tror jag ska fixa min header vet inte om jag orkar .. Sorry ! hejdå bloggen
Vila i frid ''/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0