Världens finaste ..

Hejsan bloggen , imorse gick jag upp klockan åtta då mötte jag esme då åkte vi till skolan , i skolan fick ju typ jag va i köket hela dagen :) nice .. Jag slutade klockan två åkte hem efter skolan och sen gick Ja hem till pappa satte mig vid datan och lite så .. Klockan 6 åkte vi och åt hos min farmor det va tråkig .. På fredag fyller min bror år då blir det "kalas" och sen på lördag ska jag shoppa med min faster och suvi som kommer från england , ska få shoppa tillsnjag säger stopp , ni vet har man en farfar med eget företag och äger fem nattklubbar ja det sista man ororar sig för är då pengarna :) mitt liv är så bra ! Ja och på söndag ska jag få ny jacka ;) men jag bloggar säkert imorn men nu ska jag fortsätta titta på fist of zen . Chacha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0