esmeralda gästbloggar

tjena alla söta! .
Esmeralda här. skrev nyss med fanny från min msn och då frågade hon om hon fick gästblogga ! så vi gästbloggade i varandras bloggar ikväll . smart va?
lite om min dag dåra jag har väntat på att cornelia ska plugga klart & tittat på film hemma hos hampus !
kort dag kändes det som iallfall. jag älskar fanny mest av allt så att alla vet altså! och läs hennes blogg fifan!
ni som inte vet vem jag är så heter jag iallfall Esmeralda Andersson och är blond & otursbarn men de är väl bara för att jag föddes på fredag den trettonde!. om jag säger kiriko & pekkarinnen är det bara fanny som fattar visst fanny? men ja iallfall . nu kommer jag nästan inte på något mer att skriva förutom att jag saknar & älskar fanny lindahl mest av allt bebo!justja fanny kommer du ihåg på tivolit när vi satt i en karusell innan den startat och jag smilade som fan på en bild vi skulle ta sen kom han som skulle ta biljetterna men de märkte inte jag men du gjorde och jag bara fortsatta pousa! hahahahahhahah !
/Esmeralda
(http://www.aesmeralda.blogg.se )

2 gaaamla bilder på mej & söta fanny från tivolit vid vilunda minnen som aldrig ska raderas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0