Klockan kvart i fyra ..

är den nu och jag har tråkigt .. Gick upp kvart i åtta idag gick och hämtade mina kläder ( tvättstugan ) , Klädde på mig borstade håret & Tänderna , sen klädde jag på mig Och började gå mot bussen att typ och väntade i 7 Minuter på bussen så .. kom till skolan 9 kom in till skolan hade läsning sen typ dubbelsvenska .. Sen rast efter det fick jag va i köket! Sen var det lunch , Sen rast typ halvtimme .. Efter det dubbel engelska .. Sen slutade jag , Då skulle jag va med monia  , Men då var jag tvungen att passa min lillasyster .. Ja så vi har bara suttit här vid datan&Tv .. Men ska ta och ringa pappa nu .. Längtar till fredag !! för då ska jag klippa lugg .. Så här ska jag klippa mig ..

Bild från google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0